the.sussie

Hej igen!

Kategori: neemees.com

Hej hej och vink vink.
 
Det är runt 7 år sedan jag bloggade här. Tänkte att jag bloggat här i 4 år innan, så bestämde mig för att återuppta denna.
 
Det har hänt mycket sedan jag bloggade här.
För er som inte vet så är jag en mamma på 39 år. Jag har en tonåring, en chihuahua, en liten katt och en landsnigel.
Idag fyller förresten min chihuahua 8 år.
 
Livet har blivit till det bättre sedan sist vi sågs. Är skild och omgift med min själsfrände, vi har varit tillsammans i 6 år.
 
Bild från när vi var i Konstanz i Tyskland.
 
 
 
 
Våran vovve älskar att åka båt. Här vid Orust där vi egentligen bor.
 
 
 
Våran lilla katt-tant.
 
 
 
Jag hoppas jag kan kika in här och blogga ofta.
Har valt att inte radera något från innan, det är ett heltidsjobb att gå igenom allt och radera utvalda inlägg och bilder. Så det får minsann vara kvar!
 
Men varmt välkomna tillbaka till min blogg.
Till höger i menyn så finns det en länk till mitt intagramkonto "the.sussie". Där har jag 106K följare.
//Sussie